Mai multe posturi de director au rămase vacante în Dolj

808

scoala lipovuMarți, 01.08.2017, Consiliul de Administrație al ISJ Dolj a validat rezultatele concursului de ocupare a funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ de stat din județul Dolj.

La nivelul județului Dolj au fost scoase la concurs 62 posturi vacante, dintre care  44 posturi director (36 rural +  8 urban) și 18 posturi director adjunct (7 rural + 11 urban).

În etapa de VERIFICARE A DOSARELOR DEPUSE din 149 candidaturi au fost admise 147 candidaturi –dosare admise pentru  susținerea următoarelor  probe:

  • 100 pentru funcția de director
  • 47 pentru funcția de director adjunct

Pentru a participa la probele de concurs au fost înscrise 91 persoane distincte.

Cele trei probe din cadrul concursului și rezultatele înregistrate ca urmare a desfășurării lor sunt:

  • Proba scrisă – 91 candidați înscriși : 90 candidați prezenți, 1 candidat neprezentat, 83 candidați admiși, 7 candidați respinși
  • Proba de evaluare CV – 147 candidaturi: 114 admise, 2 respinse, 31 neprezentați
  • Proba de INTERVIU – 147 candidaturi: 96 admise, 19 respinse, 32 neprezentați

În urma afișării rezultatelor finale, la nivelul județului Dolj au fost înregistrate următoarele rezultate:

  • 32 candidați pentru au fost declarați admiși pentru funcția de director și 12 candidați pentru funcția de director adjunct.
  • 18  funcții au rămas neocupate: 12 funcții director și 6 funcții director adjunct(SCOALA GIMNAZIALA TALPAS – Director, SCOALA GIMNAZIALA „MARIN SORESCU” BULZESTI – Director, LICEUL TEHNOLOGIC SPECIAL „BEETHOVEN” CRAIOVA – Director adjunct, LICEUL TEORETIC „GH. VASILICHI” CETATE – Director adjunct, SCOALA GIMNAZIALA „PETRE MANARCESCU” LIPOVU –  Director,  LICEUL TEOLOGIC ADVENTIST CRAIOVA – Director….)

Numirea în funcția de director și director adjunct ca urmare a promovării concursului se va realiza prin decizie a inspectorului școlar general, în conformitate cu hotărârea consiliului de administrație, pentru o perioadă de 4 ani. În urma promovării concursului, directorul/directorul adjunct al unității de învățământ încheie contractul de management cu inspectorul școlar general, pentru o perioadă de 4 ani de la data numirii în funcție.

În funcțiile de director și director adjunct rămase vacante , conducerea este asigurată , până la organizarea concursului, dar nu mai târziu de sfârșitul anului școlar de un cadru didactic titular, numit prin detașare în interesul învățământului .