Instutuțiile de învățământ din Dolj controlate de reprezentanții Prefecturii

394

DSCF0794În cadrul şedinţei de Colegiu Prefectural, desfășurată vineri 26 august 2016, prefectul judeţului Dolj, Nicolae Sorin Răducan, a făcut unele precizări cu privire la Ordinul Prefectului nr. 342/19.08.2016 prin care reprezentanţi ai Instituţiei Prefectului împreună cu reprezentanţi ai Inspectoratului Şcolar Judeţean Dolj vor controla, în perioada 29 august – 2 septembrie 2016, toate unităţile de învăţământ preuniversitar din judeţ: „Având în vedere necesitatea finalizării lucrărilor de modernizare, igienizare la unităţile de învăţământ preuniversitar din judeţul Dolj, pentru începerea în bune condiţii a anului şcolar 2016-2017 a fost emis Ordinul Prefectului nr. 342/19.08.2016 prin care reprezentanţi ai Instituţiei Prefectului împreună cu reprezentanţi ai Inspectoratului Şcolar Judeţean Dolj vor controla în perioada 29 august – 2 septembrie 2016 toate unităţile de învăţământ preuniversitar din judeţ.

   Echipele vor verifica:

– stadiul pregătirilor localurilor pentru deschiderea noului an şcolar privind finalizarea lucrărilor de reparare/renovare, modernizare, termen estimat pentru finalizare, sume alocate, organizarea activităţii didactice în spaţii improvizate(dacă este cazul); stadiul igienizării spaţiilor de învăţământ cu referire la lucrări efectuate, tipul lucrărilor, stadiu, termen estimat pentru finalizare; igienizarea grupurilor sanitare; igienizarea spaţiilor de depozitare a produselor lactate şi de panificaţie, distribuite în cadrul programului “lapte – corn” precum şi a celor de servit masa, pentru ca elevii să servească masa în condiţii de igienă; sala/sălile pentru clasa pregătitoare; stadiul aprovizionării cu combustibil solid pentru sezonul rece.

    Verificarea unităţilor şcolare din punct de vedere sanitar se va face de către Direcţia de Sănătate Publică Dolj – Control în Sănătate Publică.

  Inspectoratul Şcolar Judeţean Dolj va centraliza rezultatele controalelor şi va înainta Prefectului judeţului Dolj, până pe data de 5 septembrie 2016, Raportul de control care va evidenţia disfuncţionalităţile semnalate, precum şi termenele şi responsabilităţile pentru remedierea acestora”.